Forum Forum motoryzacji zabytkowej Strona Główna Forum motoryzacji zabytkowej
Czyli to co stare, zapomniane, ale koniecznie na kółkach
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

FSO 125p 1.5C 1987-Ćmaga

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum motoryzacji zabytkowej Strona Główna -> Samochody
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Ćmaga
Początkujący kapelusznik



Dołączył: 24 Kwi 2008
Posty: 204
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Włodawa

PostWysłany: Pon 22:51, 20 Wrz 2010    Temat postu: FSO 125p 1.5C 1987-Ćmaga

Fso 125p, wersja C, rok produkcji 1987, przebieg około 73500km. Auto kupione od 1 właściciela, którego namawiałem do sprzedarzy przez 3 lata. Fiat jest oryginalny i nigdy nie przechodził żadnego remontu(nie mówiąc tu o wym. materiałów elsploatacyjnych). Samochód został odebrany z Polmozbytu w Lublinie w 1987, od razu po zakupie została wykonana konserwacja. Do fiata dostałem 2kpl. kluczyków, kartę gwarancyjną i oryginalną instrukcje obsługi. Na karoserii jest dużo powierzchownej rdzy( na szczęście małe kropki, trzeba tylko porobić zaprawki), fiat jest trochę brudny, kirownica ciężko chodzi, most wyje przy 60-70km/h, skrzynia biegów 4 chodzi jak nowa, silnik bez zarzutów. Do zrobienia jest próg lewy przy łączeniu z przednim błotnikiem, do wymiany są uchwyty lewarka i do zaspawania jedna niewielka dziurka w podłodze. Oprócz tego auto wymaga wymiany przendnich opon, wypolerowania lakieru, wymiany tylnego zderzaka i zrobienia konserwacji podproży, nadkoli i profili zamkniętych oraz trzeba wymienić dowód i zrobić nowy przegląd. Na razie wymieniłem w nim filtr oleju, powietrza i olej w silniku oraz założyłem listewkę na prawe drzwi. Tapicerka brązowy skaj, dodatkowo radio safari 6 działające i obrotomierz. Jeśli chodzi o zawieszenie to nawet mój tato stwierdził że takim wygodnym samochodem to jeszcze nie jeździł( tak samo wygodny ja dziadka Mercedes chciaż w Mercedesie trochę telepie na dziurach a we fiacie prawie nic). Aha jeszcze do wymiany jak na razie jest tłumik środkowy. Auto nigdy nie jeździło w zimie. Więcej zdjęć zrobię w sobotę.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Ćmaga2
Początkujący kapelusznik



Dołączył: 11 Lut 2011
Posty: 57
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 14:21, 14 Lut 2011    Temat postu:

Wczoraj podłoga została pospawana, drzwi zostały poustawiane i wyregulowane zostały zamki. W tym tygodniu może będziemy spawać progi wewnętrzne i wstawimy podproża.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Ćmaga2
Początkujący kapelusznik



Dołączył: 11 Lut 2011
Posty: 57
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 19:11, 01 Maj 2011    Temat postu:

Witam. Ostatnio doszedłem do wniosku, że nie ma co łatać pordzewiałych progów, które po 5 latach się sypną, więc kupiłem nowe. Na razie jednak nic nie będę przy Fiacie robić bo nie mam kasy(komplet progów prawie 400zł) a jeździć nim będę mógł i tak za 2lata więc będę go robił na wakacje( nic mu nie będzie i tak stoi w murowanym garażu).
Nowe progi
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Jak coś się będzie działo to dam znać. Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Ćmaga2 dnia Nie 19:15, 01 Maj 2011, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Ćmaga2
Początkujący kapelusznik



Dołączył: 11 Lut 2011
Posty: 57
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 21:00, 18 Maj 2011    Temat postu:

Witam. Hamulce już są zrobione, działają łącznie z ręcznym. Trochę zdjęć z remontu:
Nowy płyn, gumki i pasta do tłoczków:
[link widoczny dla zalogowanych]

Nowe klocki:
[link widoczny dla zalogowanych]

Nowa linka ręcznego:
[link widoczny dla zalogowanych]

Zaczynamy od przedniego lewego koła(niestety mam foty tylko po remoncie zacisku):
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Teraz prawy przedni zacisk:
Przed
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
I po
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Przód gotowy, pora na tył. Na początek lewa strona:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Pora na ostatnie koło(tu miałem trochę problemów z wyjęciem zacisku):
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Kilka innych fotek:
Super pięknie spasowane drzwi z błotnikiem
[link widoczny dla zalogowanych]

Dziurawy słupek
[link widoczny dla zalogowanych]
i błotnik
[link widoczny dla zalogowanych]

Tabliczka znamionowa(jeszcze czytelna):
[link widoczny dla zalogowanych]

Przód
[link widoczny dla zalogowanych]

Założyłem nowy tłumik końcowy z zagiętą końcówką. Zawsze chciałem mieć taki:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Z hamulcami był problem, ponieważ przy odpowietrzaniu okazało się, że pompa przepuszcza płyn między sekcjami ale założyłem sprawną z bordowego i jest OK. Zaciski były całkowicie rozbierane, każda część była sprawdzana, myta, smarowana i jak była taka potrzeba to była wymieniana na nową, linka przed założeniem została porządnie nasmarowana. Teraz muszę zmienić alternator, ponieważ nie ma ładowania akumulatora, zregenerować lub wymienić aparat zapłonowy, zawory wyregulować, powymieniać kilka pierdółek np. klemę +, świece, olej w skrzyni, moście i kilka innych. Najwięcej roboty będzie z tą blacharką ale to w dużym stopniu wina poprzedniego właściciela.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
tomekl
Początkujący kapelusznik



Dołączył: 28 Sie 2012
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tarnów
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 23:32, 28 Sie 2012    Temat postu:

Piękny Fiacik. W takim białym bolidzie pokonałem 4 razy trasę Jelenia Góra - Giżycko (około 700 km) . Bez niespodzianek !

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum motoryzacji zabytkowej Strona Główna -> Samochody Wszystkie czasy w strefie GMT + 6 Godzin
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin