Forum Forum motoryzacji zabytkowej Strona Główna Forum motoryzacji zabytkowej
Czyli to co stare, zapomniane, ale koniecznie na kółkach
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Jawa 50 typ 23P 1978 by Ćmaga

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum motoryzacji zabytkowej Strona Główna -> Motocykle/Motorowery
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Ćmaga
Początkujący kapelusznik



Dołączył: 24 Kwi 2008
Posty: 204
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Włodawa

PostWysłany: Pon 18:05, 03 Sie 2009    Temat postu: Jawa 50 typ 23P 1978 by Ćmaga

Witam. 3 dni temu stałem się posiadaczem motoroweru Jawa 50 23P Mustang. Jawka stała w szopie ponad 23 lata. Rok produkcji 1978 przebieg trochę ponad 9000km. Niestety motorower nie stał w salonie przykryty kocami jest trochę podniszczony. Opony są oryginalne z wybitymi numerami fabrycznymi z dużym bieżnikiem, niestety na przedniej oponie zrobiła się jakaś gula i są duże wżery i trza ją wymienić. Niestety zbiornik jest pomalowany pędzlem ale w środku jest jeszcze stara PRLowska Etylina. Brak dokumentów. Jawka ma iskrę i dużą kompresję ale narazie nie była uruchamiana.

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Greg
Początkujący kapelusznik



Dołączył: 23 Kwi 2008
Posty: 68
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 20:47, 03 Sie 2009    Temat postu:

Kwestia odświeżenia i można śmigać, dobrze że siodło jest w dobrym stanie i w miare kompletna.. Szkoda że papierów nie ma.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Ćmaga
Początkujący kapelusznik



Dołączył: 24 Kwi 2008
Posty: 204
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Włodawa

PostWysłany: Pon 22:26, 03 Sie 2009    Temat postu:

Ja ją sprubuję ponownie zrejestrować a jak nie to się coś wykombinuje ale tablicy nie oddam i nie zdejmę, malować jej nie będę. Muszę tylko naprawić przednie zawieszenie, zakonserwować błotniki od środka. Światło przednie poprzedni właściciel mówił, że ma ale zapomniałem zabrać, brakuje tylko klapy od schowka i osłony iskrownika oraz podnóżka prawego. Siodło nie ma wcale śladów użytkowania tylko zakurzone trochę.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Adam
Początkujący kapelusznik



Dołączył: 24 Kwi 2008
Posty: 131
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Maszewo
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 0:45, 06 Sie 2009    Temat postu:

Raczej jak niema papierów,to nie zarejestrujesz Sad Chodź może da się coś wykombinować...Mam to samo z Komarem...

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Adam dnia Czw 0:46, 06 Sie 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Greg
Początkujący kapelusznik



Dołączył: 23 Kwi 2008
Posty: 68
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 15:00, 06 Sie 2009    Temat postu:

Jest możliwość zarejestrowania starego pojazdu jeśli nie ma papierów. Musisz pogadać z rzeczoznawcą samochodowym najlepiej specjalizującym się w zabytkach. Wiem że jeśli pojazd ma 40 i więcej lat, to nie ma z tym większego problemu.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Ćmaga
Początkujący kapelusznik



Dołączył: 24 Kwi 2008
Posty: 204
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Włodawa

PostWysłany: Pią 15:37, 07 Sie 2009    Temat postu:

Jak będę miał czas to pójdę do wk i się dowiem jak to jest. Wczoraj chciałem ją odpalić ale muszę przejżeć iskrownik, bo prawdopodobnie kondensator jest do wymiany i trzeba wymienić uszczelki w gaźniku i w króćcu i powinna zapalić aha jeszcze pomyliłem się w roku produkcji, jest to 1977 a nie 1978.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Adam
Początkujący kapelusznik



Dołączył: 24 Kwi 2008
Posty: 131
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Maszewo
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 16:37, 26 Sie 2009    Temat postu:

Może i rzeczoznawca coś da,ale wątpię...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Maniak zabytków
Początkujący kapelusznik



Dołączył: 27 Gru 2010
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: LUBUSKIE
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 23:21, 27 Gru 2010    Temat postu:

i co udało Ci się zarejestrowac JAWE??
Adam jesteś z Lubuskiego??


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum motoryzacji zabytkowej Strona Główna -> Motocykle/Motorowery Wszystkie czasy w strefie GMT + 6 Godzin
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin