Forum Forum motoryzacji zabytkowej Strona Główna Forum motoryzacji zabytkowej
Czyli to co stare, zapomniane, ale koniecznie na kółkach
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Komar 2350
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum motoryzacji zabytkowej Strona Główna -> Motocykle/Motorowery
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
gregor1284
Początkujący kapelusznik



Dołączył: 22 Sie 2008
Posty: 27
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: mazowieckie
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 2:11, 13 Wrz 2008    Temat postu: Komar 2350

Dane techniczne:
Silnik:
Typu S-38ZB4 o mocy 1,4 KM przy 4000 obr/ min i stopniu sprężania 6,5. Maksymalny moment napędowy to 2,8 Nm przy 2750 obr. min.

Gaźnik:
Model GM 12F rura ssąca połączona z rurą ramy.

Sprzęgło:
Sprzęgło mokre dwutarczowe z tarczami korkowymi umieszczone na wale korbowym silnika.

Skrzynia biegów:
Dwubiegowa, zblokowana z silnikiem. Zmiana biegów lewą rękojeścią kierownicy. Wskaźnik włączonego biegu. Przełożenia całkowite: I-29,16, II-13,19. Przełożenia w skrzyni I-3,08, II-1,68. Smarowanie olejem LUX 10, zima LUX5.

Napęd:
Łańcuchowy, od silnika do skrzyni biegów przekładnia zębata o zębach skośnych , przełożenie 4,75 (57:12), od skrzyni biegów do koła tylnego częściowo osłoniętym łańcuchem o 106 ogniwach, przełożenie 2,54.

Podwozie:
Rama o konstrukcji rurowo - tłoczonej. Zawieszenie koła przedniego krótki wahacz pchany Kolo tylne zawieszone na podwójnym wahaczu o skoku 60 mm bez tłumienia. Siodło pojedyncze, schowek na narzędzia w przetłoczeniu z boku ramy za plastikowymi osłonkami. Całkowita długość 1780mm, szerokość kierownicy 600mm, wysokość rączek kierownicy 950mm, wysokość siodła 800-900mm. Lampa, (w późniejszych modelach plastikowa), zintegrowana z widelcem przednim.
Motorower malowany był w kolorach: wiśniowa, niebieska, biało-niebieska, czarno-niebieska, czarno-wiśniowa.

Koła:
Ogumienie 2,25x 23'. Ciśnienie powietrza przód 1,75, tył 2,25 bar.

Hamulce:
Bębnowe sterowane mechanicznie. Bębny ze stopu lekkiego, żebrowane z wtopiona żeliwna wkładka. Średnica bębnów 97 mm szerokość szczęk 20 mm.

Instalacja elektryczna:
Źródłem prądu jest prądnico-iskrownik, trzy-cewkowy, o mocy 20W i napięciu 6V, umieszczony pod lewa pokrywa silnika. Lampa przednia ma żarówkę dwuwłuknową 15dl, 15 W, 6V. Lampa tylnia jest oświetlana żarówką 6V, 5 W, s8,5/9,5.

Pojemności:
pojemność skokowa 49,8 cmm,

zbiornik 6 l w tym 0,5 l rezerwy,
olej w skrzyni biegów 0,5l

Ciężar:
W stanie suchym 50 kg,
obciążenie całkowite 120kg,
dopuszczalne obciążenie bagażnika 20kg.

Zużycie paliwa:
2l na 100km

Prędkość maksymalna 40 km/h.
Komar 2350 powstał w 1970 roku i był następcą komara 2330. W odróżnieniu od poprzednika zmieniono w nim sposób rozruchu silnika, zastępując pedały rozrusznikiem (kopniakiem) typu motocyklowego. Wyeliminowanie pedałów pociągnęło za sobą także zmianę sposobu hamowania, poprzez wprowadzenie hamulca nożnego. Produkcji zaprzestano w 1978 roku.

Istaniała także wersja oznaczona jako Komar 2350-2. Był to w zasadzie Komar 2361 Sport z tradycyjnym bakiem zamiast "sportowego".

niestety do orginalu mojemu troche brakuje ale to tylko kwestia czasu


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Ćmaga
Początkujący kapelusznik



Dołączył: 24 Kwi 2008
Posty: 204
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Włodawa

PostWysłany: Sob 19:29, 13 Wrz 2008    Temat postu:

Czekam na zdjęcia.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Adam
Początkujący kapelusznik



Dołączył: 24 Kwi 2008
Posty: 131
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Maszewo
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 23:16, 14 Wrz 2008    Temat postu:

Ja też czekam...

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Adam dnia Nie 23:17, 14 Wrz 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
gregor1284
Początkujący kapelusznik



Dołączył: 22 Sie 2008
Posty: 27
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: mazowieckie
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 18:57, 15 Wrz 2008    Temat postu:

[link widoczny dla zalogowanych] zdjecia komarka dzis zaczynam rozbierac jutro piaskowanie

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Ćmaga
Początkujący kapelusznik



Dołączył: 24 Kwi 2008
Posty: 204
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Włodawa

PostWysłany: Pon 19:48, 15 Wrz 2008    Temat postu:

Trochę zniszczony.Powodzenia w remoncie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Tomaszek86
Początkujący kapelusznik



Dołączył: 24 Kwi 2008
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdańsk/Rębiechowo

PostWysłany: Pon 23:27, 15 Wrz 2008    Temat postu:

Nie jest aż tak źle widziałem bardziej zdewastowane komarki. Powodzonka Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
gregor1284
Początkujący kapelusznik



Dołączył: 22 Sie 2008
Posty: 27
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: mazowieckie
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 23:33, 15 Wrz 2008    Temat postu:

komarek rozebrany Very Happy jutro piaskowanie i trzeba znalezc kogos kto pomaluje

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Ćmaga
Początkujący kapelusznik



Dołączył: 24 Kwi 2008
Posty: 204
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Włodawa

PostWysłany: Śro 21:43, 17 Wrz 2008    Temat postu:

Jak masz sprężarkę i pistolet to sam pomaluj.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Adam
Początkujący kapelusznik



Dołączył: 24 Kwi 2008
Posty: 131
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Maszewo
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 1:21, 18 Wrz 2008    Temat postu:

Ćmaga napisał:
Jak masz sprężarkę i pistolet to sam pomaluj.
Ma rację,to nie jest takie trudne Exclamation

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
gregor1284
Początkujący kapelusznik



Dołączył: 22 Sie 2008
Posty: 27
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: mazowieckie
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 19:50, 18 Wrz 2008    Temat postu:

sprobuje najpierw na masce od fiata, ale chyba trzeba jakas podkladowke dac

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez gregor1284 dnia Czw 19:53, 18 Wrz 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Ćmaga
Początkujący kapelusznik



Dołączył: 24 Kwi 2008
Posty: 204
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Włodawa

PostWysłany: Czw 23:11, 18 Wrz 2008    Temat postu:

U mnie tato WSKę pomalował tak: 2 warstwy podkładu antykorozyjnego, 2 warstwy podkładu akrylowego.Zostało tylko zmatowić i 3 warstwy lakieru i 2 bezbarwnego oraz polerka.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
gregor1284
Początkujący kapelusznik



Dołączył: 22 Sie 2008
Posty: 27
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: mazowieckie
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 0:37, 19 Wrz 2008    Temat postu:

jaka wskie masz , i na jaki kolor ja pomalowales

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Ćmaga
Początkujący kapelusznik



Dołączył: 24 Kwi 2008
Posty: 204
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Włodawa

PostWysłany: Pią 1:06, 19 Wrz 2008    Temat postu:

M21 W2 Kobuz 1979r na razie jest pomalowana tylko podkładami w niedzielę otrzyma lakier i będzie czarno czerwono biała.Czarna rama i małe elementy czerwone zbiornik i osłony plastikowe a błotniki białe.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
gregor1284
Początkujący kapelusznik



Dołączył: 22 Sie 2008
Posty: 27
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: mazowieckie
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 2:56, 24 Wrz 2008    Temat postu:

komarek rozebrany ,pisakowania jeszcze nie bylo ;/ silnik zaczalem rozbierac ale troche mi nie szlo nie mam juz checi ;/ ale damy rade w niedziele moze bedzie syrenka

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Ćmaga
Początkujący kapelusznik



Dołączył: 24 Kwi 2008
Posty: 204
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Włodawa

PostWysłany: Sob 0:52, 04 Paź 2008    Temat postu:

Jaka syrenka?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum motoryzacji zabytkowej Strona Główna -> Motocykle/Motorowery Wszystkie czasy w strefie GMT + 6 Godzin
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin